vetrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Gurba Soure - WaarBenJij.nu vetrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Gurba Soure - WaarBenJij.nu

vetrek

Blijf op de hoogte en volg Gurba

05 September 2015 | Nederland, Schiphol

En toen was het zover. Een bijzonder druilerige dag, ronduit herfst om precies te zijn. Johan nog druk bezig zijn koffer in te pakken..... Schoenen nog in het vet, je weet maar nooit of we nattigheid tegenkomen. Op dit moment zijn de verwachtingen voor Leh in ieder geval goed. Hoe het in de bergen is zullen we wel zien. Voor degenen onder ons die niet helemaal weten waat Leh ligt... Het was de voormalige hoofdstad van Ladakh dat nu een deel van India is, in het noorden. Vooral bergen en bekend van Dharamsala de woonplaats van de Dalai Lama in ballingschap. Overigens gaan we daar ook nog een bezoek brengen.

Nathiana, Johan's dochter brengt ons zo naar Schiphol en dan, voor de verandering luxe, met de KLM naar Delhi. Van daaruit meer......